Stop motion - En hårresa

2014-12-01 | 12:02:00
 Det här är vårat första grupparbete med klassen. Videon som ni kan se här över har jag gjort tillsammans med mina klasskompisar Kajsa och Sofia efter att vi fått uppgiften att göra en stopmotion film. Vi hade det väldigt kul tillsammans under skapandeprocessen och det var riktigt kul att få lära sig att redigera video i ett för min del helt nytt program! 

Anita Blomkvist Johansson

Hej Linéa! Det här ser ju bara bra ut! Bra marginaler, båda logotyperna på plats, du verkar även fått ut tre inlägg med uppgifter du gjort. Jag kollar bara sidan i Chrome så var noga med att själv kolla att den även ser bra ut i Explorer för jag har lagt märke till att vissa bloggar beter sig lite crazy där. Hälsningar/Anita

Svar: Tack Anita!
lineaalfredsson.blogg.se

2014-12-03 | 11:32:32
URL: http://anitamedia.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Din kommentar:

RSS 2.0